Předběžná přihláška

Příjem předběžných přihlášek pouze online po vyplnění formuláře. Přihlášení potvrdíme podnikům do konce roku 2024. 

Prodejní místa pro vinaře a uzenáře již obsazena!!!


Základní podmínky účasti

    PRO UZENÁŘSKÉ FIRMY soutěžící o titul UZENÁŘSKÉHO KRÁLE : 
  • Akce je určena výhradně pro malé podniky (zaměstnávající méně než 50 osob) a mikropodniky (zaměstnávající méně než 10 osob); 
  • Uzenářská firma musí disponovat vlastním regulérním výrobním a prodejním zázemím (výrobna a nejméně jedna prodejna) a vlastním výrobním programem, kdy vlastní výrobky tvoří převážnou část prodejního sortimentu; současně požadujeme doložit link na webové stránky, e-shop, případně sociální sítě; přihlášky firem pracujících na bázi nákup/prodej výrobků a distribuující výrobky nejasného původu ("nárazová garážová výroba") nebudou akceptovány; 
  • Maximální počet soutěžících firem je 8; 
  • Každé firmě zajistí pořadatel jednotné prodejní místo (prodejní stan) rozměru 3*6m; vnitřní vybavení je v režii samotné firmy; 
  • Prodávat lze pouze samotné studené výrobky, prodej teplého či studeného občerstvení a prodej nápojů je vyloučen.  


    PRO VINAŘSTVÍ:
  • Akce je určena výhradně pro registrované výrobce (ust. § 3 odst. 1 písm. o) zákona č. 321/2004 Sb.), tj. vinařství rodinného charakteru, resp. malá vinařství (do 50 000 l/rok) a střední vinařství (50 001 - 250 000 l/rok);
  • Vinařství musí disponovat vlastním výrobním programem (výroba vín) a vlastním výrobním a prodejním zázemím; přihlášky firem bez registrace a subjektů pracujících na bázi nákup/prodej výrobků nebudou akceptovány;
  • Maximální počet vinařství na akci je 15; 
  • Každé firmě zajistí pořadatel jednotné prodejní místo o rozměru min. 2*2 m ve vytápěném vinařském stanu a příslušné vybavení (tj. 1 pivní set, degustační sklo, myčky skla, katalog); 
  • Prodávat lze pouze víno z vlastní produkce a doplňkový sortiment, tj. svařené víno, vinné želé, vinné cukrovinky apod.; prodej občerstvení a nápojů kromě vína je vyloučen.

SPOLEČNÉ ZÁKLADNÍ PODMÍNKY PRO VŠECHNY PRODEJCE  ("STÁNKAŘE"), VYJMA UZENÁŘSKÝCH FIREM A VINAŘSTVÍ 

 Klademe zvýšený důraz na estetický dojem z pohledu návštěvníka. 


    PRODEJ OBČERSTVENÍ K PŘÍMÉ SPOTŘEBĚ 
  • Občerstvením k přímé spotřebě se rozumí  občerstvení teplé či studené včetně nápojů vyráběné a konzumované přímo na místě;
  • Prodej teplých uzenin a uzenářských výrobků podléhá zvláštnímu režimu, v případě zájmu o jejich prodej to uveďte v předběžné přihlášce nebo mailujte info@refest.cz
  • Prodej nápojů (piva, vína, lihovin, nealko, kávy) podléhá zvláštnímu režimu, v případě zájmu o jejich prodej to uveďte v předběžné přihlášce, nebo  mailujte info@refest.cz;
  • Při posuzování přihlášek dáme přednost těm prodejcům, kteří nebudou potřebovat elektrickou přípojku; možný je např. plynový ohřev na vlastní náklady;
    PRODEJ POTRAVINÁŘSKÝCH VÝROBKŮ, které nejsou určeny k přímé spotřebě 
  • Potravinářskými výrobky se rozumí výrobky, které nejsou vyráběny přímo na místě a jsou zpravidla zabaleny;
  • Vyloučen je prodej tuzemských uzenářských výrobků. Prodej nápojů a zahraničních uzenářských výrobků podléhá zvláštnímu režimu, mailujte info@refest.cz

PRODEJ ´ŘEMESLNÝCH A NEPOTRAVINÁŘSKÝCH VÝROBKŮ

  • Sortiment není omezen, pořadatel si vyhrazuje právo odmítnout prodejce, jehož sortiment neodpovídá charakteru akce. 


Všeobecné podmínky účasti

I. Pořadatel akce

Refest z.s.

Ulrychova 5, Brno, 624 00

Pořadatel je neplátce DPH

II. Vystavovatel/prodejce

Vystavovatelé/prodejci jsou právnické a fyzické osoby, které vyplnily přihlášku k účasti, a kterým pořadatel potvrdil účast na akci.

III. Přihláška k účasti, přidělování výstavních /prodejních ploch

1. Přihláška k účasti zaslaná pořadateli je pro vystavovatele/prodejce závazná.

2. Pořadatel rozhoduje o přijetí, krácení nebo odmítnutí přihlášky, aniž by byl povinen své rozhodnutí zdůvodňovat.

3. Pořadatel po vyhodnocení přihlášky zašle vybraným vystavovatelům/prodejcům potvrzení o umístění expozice a zpravidla i Podrobné technické instrukce.

4. Vystavovatel/prodejce se zavazuje ke splnění všech závazků vzniklých jeho účastí. K případné změně domluvených podmínek a postupů je nutné předchozí schválení pořadatele.

5. Přidělenou výstavní plochu nesmí vystavovatel/prodejce přenechat třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu pořadatele.

IV.  Reklama

1. Ceny se řídí aktuálním ceníkem.  Mailujte info@refest.cz

V. Sankční podmínky

1. Vystavovatel/prodejce může písemně bez sankce svou účast zrušit do 20 kalendářních dnů před termínem konání akce. Za rozhodný termín se považuje datum prokazatelného doručení výpovědi pořadateli.

2. V případě, že vystavovatel/prodejce svou účast zruší méně než 20 kalendářních dnů před konáním akce, zavazuje se k úhradě smluvní pokuty ve výši 10 000 Kč. .

3. V případě porušení ustanovení čl. III, odst. 5 souhlasí vystavovatel/prodejce se smluvní pokutou 50 000 Kč, kterou uhradí neprodleně na základě písemné výzvy pořadatele. 

VI. Zboží a exponáty

1. Vystavovatel/prodejce garantuje, že jím vystavované a prodávané zboží splňuje požadavky všech příslušných hygienických, bezpečnostních a protipožárních předpisů.

2. Vystavovatel/prodejce se nesmí výrazným způsobem odchýlit svou nabídkou na akci od sortimentu, který uvedl v Přihlášce. V opačném případě je pořadatel oprávněn vykázat vystavovatele/prodejce okamžitě a bez náhrady z akce.

3. Odpovědní pracovníci vystavovatele/prodejce nebo jimi pověřené osoby musí být přítomny na stánku po celou provozní dobu akce.

VII. Povinnosti vystavovatele

1. Vystavovatel/prodejce je povinen dodržovat technicko-požární předpisy, směrnice pro provoz dočasné elektroinstalace včetně bezpečnosti práce a manipulace s veškerým technickým zařízením.

2. Vystavovatel/prodejce je povinen dbát pokynů odpovědných pracovníků ostrahy, požární ochrany a pořadatele akce.

3. V případě, že se vystavovatel/prodejce účastní na akci vlastním stánkem, je povinen dohodnout podrobnosti s pořadatelem nejpozději tři týdny před zahájením.

4. Vystavovatel/prodejce je povinen si zajistit vhodné osvětlení stánku odpovídající povaze stánku, charakteru zboží a roční a denní době.

5. Vystavovatel/prodejce odpovídá za veškerá zařízení poskytnutá pořadatelem a je povinen vrátit je po skončení akce nepoškozená. Každé poškození výstavní plochy a zařízení pořadatele je vystavovatel/prodejce povinen uvést do původního stavu, nebo uhradit vzniklou škodu vyčíslenou pořadatelem.

6. Vystavovatel/prodejce odpovídá za bezvadný technický stav jím používaných zařízení a garantuje jejich soulad s příslušnými technickými normami, jakož i řádný způsob použití předepsaný výrobcem. 

7. Vystavovatel/prodejce bere na vědomí přísný zákaz používání elektrických přímotopů, rychlovarných konvic a podobných zařízení, jejichž použití nebylo řádně dohodnuto s pořadatelem. Nerespektování tohoto zákazu může mít za následek okamžité vykázání vystavovatele/prodejce bez náhrady z akce.

VIII. Pojištění

1. Pořadatel neodpovídá vystavovateli/prodejci ani jeho spoluvystavovatelům za ztrátu, zničení či jakékoliv poškození exponátů, zboží, vybavení a zařízení stánku, obalů a balicího materiálu, bez ohledu na to, zda se zničení nebo jiné poškození stalo před zahájením, během akce či po jejím skončení.

2. Pořadatel doporučuje vystavovateli/prodejci pojistit exponáty, zboží, vybavení a zařízení při dopravě na místo určení a po dobu trvání akce. Za účelem zamezení krádeží pořadatel doporučuje vystavovateli/prodejci po celou dobu akce, montáže a demontáže zajistit na stánku účast minimálně 1 osoby. Eventuální náhradu škody vystavovatel/prodejce uplatní výhradně u své pojišťovny, kde uzavřel pojištění, nikoliv u pořadatele.

IX. Propagace, inzerce, nápisy

1. Vystavovatel/prodejce je oprávněn bezplatně propagovat své výrobky a služby pouze ve vlastní expozici/prodejním místě.

2. Vystavovatel/prodejce má možnost propagovat své výrobky a služby mimo vlastní expozici/prodejní místo dle dohody s pořadatelem info@refest.cz

X. Závěrečná ustanovení

1. V případě, že pořadatel v důsledku jím nezaviněných okolností ("vis maior") nemůže zahájit akci, zajistit konání akce nebo její části v celém výstavním prostoru či jeho části nebo na jiném místě konání akce, uvědomí o tom ihned vystavovatele. Veškeré závazky vzniklé pořadateli z uzavřené smlouvy o účasti vystavovatele/prodejce zanikají. V tomto případě nepřísluší vystavovateli/prodejci žádný nárok na náhradu vzniklých škod.

2. Není-li stanoveno jinak, pořadatel je oprávněn v případě porušení některého z ustanovení těchto "Všeobecných podmínek účasti" vyloučit vystavovatele/prodejce z další účasti na akci. V takovém případě nevzniká vystavovateli/prodejci žádný nárok na náhradu případných škod, nevyužitých služeb včetně reklamy ani dalších nákladů.

3. Pořadatel zpravidla vydává doplňující Podrobné technické instrukce a vystavovatel/prodejce je povinen se jimi v plném rozsahu řídit. Jde zejména o upřesnění otevírací doby, doby nakládky a vykládky atd.

4. "Všeobecné podmínky účasti" jakož i případné "Podrobné technické instrukce" jsou nedílnou součástí přihlášky na akci. Smluvní vztahy se řídí českým právem. Nepodaří-li se spory mezi smluvními stranami urovnat jednáním, bude o sporech rozhodovat věcně a místně příslušný Rozhodčí soud při Hospodářské a agrární komoře ČR.

5. Vystavovatel/prodejce zasláním přihlášky na akci souhlasí plně a bez výhrad s těmito podmínkami a potvrzuje, že je oprávněn závaznou přihlášku na akci podat.

Cenové podmínky účasti

Ceny za dva dny, cena je konečná, nejsme plátci  DPH  

UZENÁŘSKÉ FIRMY - obsazeno

  • Jednotný stánek postavený organizátorem akce 3*6 m, 10 000 Kč / dva dny
  • V případě zájmu roštová podlaha (na objednávku, uveďte v přihlášce) 4000 Kč za oba dny
  • Přípojka 220V v ceně stánku
  • Označení vystavovatele v ceně stánku
  • Vnitřní vybavení v režii vystavovatele.

VINAŘSTVÍ - obsazeno

  • Pivní set 1,8 m umístěný ve vinařském stanu postaven organizátorem akce ,  4000 Kč / dva dny
  • Prodej svařeného vína (první tři přihlášení) plus 2000 Kč za oba dny
  • Vnitřní vybavení v režii vystavovatele
  • Degustační sklo zajistí organizátor.

PRODEJ OBČERSTVENÍ

  • Prodejní místo velikosti max 3x3 m,  7 000 Kč / dva dny plus povinně jednotný stánek  v BÍLÉ NEBO ČERNÉ BARVĚ V DOBRÉM STAVU, JINÉ BARVY STÁNKŮ BOHUŽEL NEMŮŽEME AKCEPTOVAT, FOOD TRUCK VZHLEDEM K VELIKOSTI HRADNÍ BRÁNY NENÍ MOŽNÝ
  • Přípojka 220 V do 2 kW + 1000 Kč za oba dny
  • Přípojka 220 V max. 2- 5 kW + 2000 Kč za oba dny

PRODEJ POTRAVIN

  • Prodejní místo velikosti max 3x3 m, 4000 Kč / dva dny plus povinně jednotný stánek  V BÍLÉ NEBO ČERNÉ BARVĚ V DOBRÉM STAVU NEBO DŘEVĚNÝ ŘEMESLNÝ STÁNEK, JINÉ BARVY STÁNKŮ BOHUŽEL NEMŮŽEME AKCEPTOVAT
  • Přípojka 220 V do 2 kW + 1000 Kč za oba dny
  • Přípojka 220 V max. 2 - 5 kW + 2000 Kč za oba dny

ŘEMESLNÍK/NEPOTRAVINÁŘSKÝ  SORTIMENT
  • Prodejní místo velikosti max 3x3 m,  2000 Kč / dva dny plus povinně  STAN 3*3M V BÍLÉ NEBO ČERNÉ BARVĚ V DOBRÉM STAVU NEBO DŘEVĚNÝ ŘEMESLNÝ STÁNEK, JINÉ BARVY STÁNKŮ BOHUŽEL NEMŮŽEME AKCEPTOVAT
  • Přípojka 220 V do 2 kW + 1000 Kč
  • Přípojka 220 V max. 2 - 5 kW + 2000 Kč

Předběžná přihláška pro vystavovatele/prodejce

  • Odesláním předběžné přihlášky vyjadřujete  ZÁJEM O ÚČAST NA AKCI a SOUHLAS se základními i všeobecnými podmínkami uvedenými dále;
  • Současně potvrzujete, že JSTE OPRÁVNĚN(A) PŘIHLÁŠKU PODAT; 
  • Odesláním přihlášky nevzniká automatický nárok na účast na akci - pořadatel si vyhrazuje právo výběru z přihlášených subjektů s ohledem na kvalitu a rozsah dodaných informací v návaznosti na koncept akce.